czwartek, 6 marca 2014

Pieśni oazowe

O tym, co czci obecny kler katolicki najlepiej świadczą pieśni zaszczepiane dzieciom i młodzieży, które jakże często są inspirowane przez pasożytujące na tej rzeczywistości byty. Upadłe, choć zdające się być jaśniejące prawdą i miłosierdziem.
Prawdziwe znaczenie słów pojawia się bowiem po tym, jak usuniemy złudne otoczenie - pieśni tworzonych przez różnych autorów i mających rozmaite przekonania, zawierające imiona tych, do których odnoszą się bezpośrednio.
Przypominam przy tym, że osobiście uważam iż Jezus nie był Panem tylko Nauczycielem, nakazującym wiarę w Boga - Ojca Adama, nie w swoją matkę, nie w duchy, tylko w Boga.
109. OFIARUJĘ TOBIE

1. Ofiaruję Tobie Panie mój Całe życie me cały jestem Twój aż na wieki, Oto moje serce przecież wiesz Tyś miłością mą jedyną jest! 2. Przed ołtarzem świętym niosę Ci całą duszę mą, Ty zamieniasz je w krew i ciało Oto moje serce przecież wiesz Tyś miłością mą jedyną jest! 3. Ofiaruję Tobie Panie mój Wszystkie myśli me Tobie ufam, wiesz bardzo mocno Bo to moje serce przecież wiesz Tyś miłością mą, jedyną jest!

101. OTO JA POŚLIJ MNIE

Ref. Oto ja poślij mnie, dotknij ogniem moich warg /2x
     Powiedz Panie czego chcesz,                                 
     a moją rozkoszą będzie być posłusznym.  

1.
Daj mi Twego Ducha abym mógł stać się chlebem      
Abym stał się winem, abym gasił Twe pragnienie.

2.
Nie chcę Ci już mówić o moich potrzebach
Panie, Ty wiesz wszystko objaw mi Twe pragnienia.

141. WYKRZYKUJCIE NA CZEŚĆ PANA
 
Ref: Wykrzykujcie na cześć Pana wszystkie ziemie,     
wśród okrzyków i radości wysławiajmy Go
 
1. Wiedzcie, że Pan jest Bogiem, On sam stworzył nas.  
Jesteśmy Jego ludem, jesteśmy Jego własnością.
 
2. W Jego bramy wstępujcie z dziękczynieniem,
wśród hymnów w Jego przedsionki.
Błogosławcie imię Jego, chwalcie Pana dziś
 
3. Albowiem dobry jest Pan, łaskawość Jego na wieki,
Albowiem dobry jest Pan, Jego wierność przez pokolenia.

Etc. etc... Gdzie tu imię Jezus, jeśli ktoś wierzy że był panem, a nie nauczycielem? Dlaczego muza autora pieśni stwierdziła, iż Pan jest Bogiem a nie Bóg jest panem? - czyżby miała greckie pochodzenie? Cóż kopulowanie bez ślubu z różnymi i twierdzenie iż są pasterzami owiec weszło w krew klerowi Pana. Tylko czy oni mają cokolwiek wspólnego z Jezusem poza podawaniem się za jego wyznawców?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz