sobota, 1 stycznia 2011

GG

[wczorajsza konwersacja z gg po drobnych poprawkach i dopiskach]
"Dragon": Wczoraj o 17:12:46
elo
"Dragon": Wczoraj o 17:12:46
co myslisz o "zblizajacych sie do ziemi 3 ogromnych statkach kosmicznych"? podobna sa teraz gdzies za plutonem i przyleca mniej wiecej tak jak sobie majowie ustawili koniec swiata sciema maniakow, prawda, czy moze spisek NWO w celu ustanowienia rzadu swiatowego?
Ja 5063826: Wczoraj o 17:18:14
mysle ze to kwestia czesciowo przynajmniej wprowadzenia do swiadomosci naiwnych dzieci jakies hmm 60-70 lat temu poczatkow tresci swiadomosciowych zwiazanych z kosmitami i budowy na tej podstawie w swiadomosci pewnej hmm istoty realiow rzeczywistosci w ktorej zyjemy krotko mowiac wczesniej w podswiadomosci zbiorowej istnial wszechmogacy bog - chrystus potrafiacy materializowac rozne rzeczy a potem nalozono na to kwestie zwiazane z ufo, oczywiscie jest to tylko jedna luzna teoria majaca wiele dziur i ogolnie niespojna wzgledem calosci obrazu rzeczywistosci, ale to jeden z elementow tej zbiorowej podswiadomosci ktora moze miec roznego typu reperkusje zwiazane z konfliktami wzorcow osobowosciowych w niej istniejacymi, oraz konglomertami wierzen polaczonych ze soba wzorcow
Ja 5063826: Wczoraj o 17:20:16
ogolnie nastapilo stopniowe rozbicie na "superbohaterow" o "supermocach" a naiwne swiadomosci wierza zmieniajac rzeczywistosc rozbijajac poczatkowa istote na wiele roznych wraz z pojawianiem sie nowych postaci
Ja 5063826: Wczoraj o 17:24:08
wiesz sens wed w hinduizmie jest dosyc prosty - stworzyc ograniczona liczbe superbohaterow i rozbudowac konstrukcje [historie o nich] - ktos to zapewne wykombinowal po dosyc problematycznych skutkach eksperymentowania z jednym i do tego superpoteznym egregorem-bostwem [to tez teoria]
Ja 5063826: Wczoraj o 17:27:28
w chrzescijanstwie poczatkowa wiare rozbito na kawalki poprzez wiare w tzw swietych, maryje - niepokalana jezusem dziewice itd nie mowiac o utrzymanie w powszechnej swiadomosci ze jezus albo jest noworodkiem albo ginie na krrzyzu, niby ozywa i znowu rodzi sie jako noworodek co z mojego punktu widzenia jest podstawowym bledem wzgledem celowym dzialaniem pseudochrzescijanskich kaplanow, ktorym blizej do lucyferian niz chrzescijan
Ja 5063826: Wczoraj o 17:27:58
wiesz, ezoteryka chrzescijanska dawniej mimo wszystko stala na znacznie wyzszym poziomie
a teraz to swietych produkuje sie masowo
kolejne postacie do modlenia sie i superbohaterow w coraz wiekszym piekle i coraz wiekszym raju polaczonych wzorcow osobowosciowych
Ja 5063826: Wczoraj o 17:30:09
efekty masz wokol siebie, a wcale lepiej nie bedzie po prostu kolejny konflikt na tle religijnym predzej czy pozniej
Ja 5063826: Wczoraj o 17:37:00
zreszta kaplanstwo typu monoteistycznego jesli chodzi o modelowosc to masz na przykladzie m.in. chrzescijan i muzulmanow - ekstremalnie to nawoluja do mordowania, najlepiej rekoma wiernych a nie swoimi [oddawanie ich "bogom" smierci], popadaja w standardowe samozadowolenie i zerowanie na wiernych [oddawanie holdu "zlotemu cielcowi" i "mamonie" - np. ojciec rydzyk], czasem wykorzystuja wiernych ministrantow seksualnie [m.in. glosne irlandzkie przypadki] i potem ukrywaja winnych typu Jan Paweł II a to typowy lucyferianizm, mówienie o boskiej miłości a nie słuchanie sie słów tego kogo sie uznalo za Boga czyli Chrystusa [wzglednie jego syna], ktory dosyc jasno postawil sprawe odnosnie krzywdzenia dzieci i karania takich przypadkow - zwlaszcza jesli sie twierdzi ze jest sie uczniem chrystusa, lub jego arcykaplanem - to jego zasady w pierwszej kolejnosci dotycza kaplanow [m.in. obcinanie to czym sie grzeszy, zwykly czlowiek wszak jest slaby [wg jednej z tez] a kaplan powinien swiecic przykladem - jesli tego nie robi to nie nadaje sie do kaplanstwa lub tylko wykorzystuje pozycje jako pseudochrzescijanin bedacy w rzeczywistosci typowym "lucyferysta" ukrywanym przez innych "lucyferian" w gronie kleru katolickiego]. ludzie za bardzo sie przyzwyczaili do satanizmu marketingowego a zapomnieli o realnych sektach sprzed wiekow, ktore calkiem niezle maja sie w strukturach kleru [nie kosciola] katolickiego, a czlonkow ktorych [i sympatykow] mozna poznac np. wlasnie poprzez lekcewazenie i ukrywanie pedofilii [dla ucznia Chrystusa dziecko jest Chrystusem - wg jego slow - a zatem gwalcac dziecko kaplan popelnia swietokradztwo i typowy "satanistyczny" czyn]. w porownaniu z nimi satanisci marketingowi bywaja po prostu smieszni jesli nie zajmuja sie magia i tak naprawde nie nienawidza ludzi i nie chca im szkodzic, a staja sie nimi wlasnie poprzez czyny lucyferycznego kleru katolickiego [i nie tylko] na fali protestu i bycia "anty". glupota i sekciarstwem jest wlasnie zlekcewazenie sobie przez katolikow tego powodu odchodzenia od Chrystusa calkiem rozsadnych ludzi i sluchanie sie podrzednych nawiedzonych klerykałów ktorzy nie maja pojecia o ezoteryce i duchowosci chrzescijanskiej a tylko sluchaja sie hierarchow i pomijaja milczeniem ich najbardziej podle i "satanistyczne" czyny.
Ja 5063826: Wczoraj o 17:40:06
no ale za 40 lat zaczna sie topic lodowce i pewnie po tym czasie pokolenie Jana Pawła II przestanie o nim ciagle wspominac, czyli "bestii" slawic nikt nie bedzie. No chyba ze ja wyjde na gorsza
Ja 5063826: Wczoraj o 17:41:21
osobiscie uwazam Chrystusa za Mesjasza, a to nie to samo co Bóg
Ja 5063826: Wczoraj o 17:44:54
zreszta bestii juz bylo tyle ze w sumie o tym kto nia byl tak naprawde zdecyduje czas "konca swiata" -40 lat i okreslenie kto wtedy byl slawiony
"Dragon" Wczoraj o 18:27:10
jestes?
Ja 5063826 Wczoraj o 18:27:16
poniekad
"Dragon" Wczoraj o 18:27:34
co ty taki ciety na "bestie" jestes?
Ja 5063826 Wczoraj o 18:27:38
choc jesli masz glebsze pytanie filozoficzne na ten temat to nie wiem
Ja 5063826 Wczoraj o 18:27:50
ja ogolnie jestem ciety na demoniszcze
"Dragon" Wczoraj o 18:28:09
ale ciekawi mnie twoj stosunek do JP2
Ja 5063826 Wczoraj o 18:28:10
a reszta to tematy dookolne
Ja 5063826: Wczoraj o 18:28:05 / Wczoraj o 18:29:13
naiwny koles, ktory swiecie wierzyl w maryje, bardziej niz w nauki chrystusa - chyba ze niektore i wybiorcze w ktore kazali mu wierzyc, koles ktory ukrywal pedofilie w kosciele i nic w tej sprawie na powaznie i przykladnie nie zrobil, konserwatysta ktory pod plaszyczykiem demokracji zakazywal w jednej z encyklik jakiejkolwiek dyskusji wiec nie majacy nic wspolnego z demokracja i postepem
Ja 5063826: Wczoraj o 18:28:05 / Wczoraj o 18:30:39
jak to ujela moja babka - aktor
Ja 5063826: Wczoraj o 18:28:05 / Wczoraj o 18:31:20
a do tego pierdolacy o milosci bozej, tyle ze to typowe lucyferyczne pierdolenie w ktorym gdy sie pierdnie tlumy skanduja radosnie na widok jego wysokosci imperatora i jego wszechdobroci i madrosci
"Dragon" Wczoraj o 18:31:27
dobra wystarczy
Ja 5063826 Wczoraj o 18:31:43
typu bog kocha wszystkich i nie trzeba sie go sluchac jesli chodzi o kwestie kar chrystusowych - ale mnie sie trzeba i jestem nieomylny do tego bo jestem papiezem
typowy lucyferianizm
mysle ze buddyzm jest sensowniejszy w nim budda od razu stwierdzil [nie doslownie] ze nie ma czegos takiego jak niepodwazalna prawda wiekow - trzeba myslec i nie przyzwyczajac sie do tego co ktos przyjal za prawde a wcale prawda byc nie musi.
Ignorowanie tytulatury typu "ojciec swiety" z chrzescijanskim zalozeniem ze "swiety ojciec" jest tylko w niebie to przyjmowanie ze jest sie bogiem i do tego nieomylnym - a to nie tylko swiadczy o malostkowosci, ale rowniez o tym ze JP II z chrzescijanstwem wiele wspolnego nie mial. pozostanie w mej pamieci jako mily staruszek, arcykaplan Maryji - kobiety - czlowieka, konserwatywnego i zaslepionego swym konserwatyzmem i brakiem racjonalizmu chrzescijanskiego, slepym na prawdziwe efekty pedofili w rzadzonym przez niego panstwie, wierzacym ze stare metody ukrywania faktow poprzednikow zadzialaja, krotkowzrocznego w swiecie bezproblemowego rozpowszechniania informacji, i chyba nierozumiejacego praw Mojzeszowych, powodow ezoterycznych dla ich przestrzegania, dla wtajemniczonych, czyli podstawowych zalozen grzechu o ktorych wiedzial i pisal zalozyciel kosciola katolickiego.
"Dragon" Wczoraj o 18:33:03
jak tam sylwestra spedzasz?
Ja 5063826 Wczoraj o 18:33:16
z tanią kadarka i rafalem
"Dragon" Wczoraj o 18:54:46
to hepi nju jer
Ja 5063826 Wczoraj o 18:55:01
thx i nawzajem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz