sobota, 8 grudnia 2012

Sen

Moje królestwo jest nie z tego świata
Gdzie każdy ma siostrę i każdy ma brata
Gdzie nie ma władców i nie ma poddanych
I każdy w rodzinie jest wespół kochany

Moje królestwo jest nie z tego świata
Gdzie każdą sierotę przyjmują jak pana
Gdzie nie ma królów i nie ma narodów
I nie ma między ludźmi wrogów

Moje królestwo jest nie z tego świata
Gdzie każdy ma prawo do własnego zdania
Gdzie nie ma kapłanów i nie ma rytuałów
I każdy używa mądrości - nie czarów

Moje królestwo jest nie z tego świata
Gdzie każdy te same prawa posiada
Gdzie nie ma szlachty i nie ma też wojska
I wszędzie rządzi prawda i to całkiem prosta

Moje królestwo jest nie z tego świata
Gdzie nikt nie klęka i nie używa bata
Gdzie każdy na pamiątkę z głodnym się dzieli
Jadłem i napojem nie tylko przy niedzieli

Moje królestwo jest nie z tego świata
...
Ot taki sen
...
Wariata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz